Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Stargardzie Szczecińskim poszukuje kandydatów na stanowisko:

R E F E R E N T A

w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Stargardzie Szczecińskim

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka służby cywilnej

 Liczba lub wymiar etatu: 1

 Główne obowiązki:

  • prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami

  • wykonywanie sprawozdań i ankiet,

  • wykonywanie pełnej statystyki

  • archiwizacja dokumentów,

  • przygotowywanie projektów indywidualnych aktów administracyjnych

  • współudział w kontroli obiektów budowlanych

  • obsługa interesantów

  • wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora.

 Wykształcenie:

średnie lub wyższe

Wymagania konieczne:

  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,

  • znajomość programu Word oraz Excel,

  • znajomość w stopniu podstawowym Kodeksu postępowania administracyjnego.

 Wymagania Pożądane

  • prawo jazdy kat. B

  • min 6 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej (preferowany nadzór budowlany)

  • wykształcenie budowlane

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

  • kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  • życiorys i list motywacyjny,

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,

 Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy.

  • kopia prawa jazdy

 Dokumenty należy składać w terminie do dnia 01.02.2012 r.

pod adresem:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński

 Inne informacje:

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 091-480-48-29