Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Stargardzie Szczecińskim poszukuje kandydatów na stanowisko:
R E F E R E N T A
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Stargardzie Szczecińskim
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka służby cywilnej
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
-
prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami
-
wykonywanie sprawozdań i ankiet,
-
wykonywanie pełnej statystyki
-
archiwizacja dokumentów,
-
przygotowywanie projektów indywidualnych aktów administracyjnych
-
współudział w kontroli obiektów budowlanych
-
obsługa interesantów
-
wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora.
Wykształcenie:
średnie lub wyższe
Wymagania konieczne:
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
-
znajomość programu Word oraz Excel,
-
znajomość w stopniu podstawowym Kodeksu postępowania administracyjnego.
Wymagania Pożądane
-
prawo jazdy kat. B
-
min 6 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej (preferowany nadzór budowlany)
-
wykształcenie budowlane
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
-
kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-
kopie świadectw pracy.
-
kopia prawa jazdy
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 01.02.2012 r.
pod adresem:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński
Inne informacje:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 091-480-48-29