Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Stargardzie poszukuje kandydatów na stanowisko:
I N S P E K T O R A
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Stargardzie
Liczba lub wymiar etatu: 1
Termin rozpoczęcia: 01.10.2021r.
Warunki pracy:
- praca biurowa, na terenie urzędu i poza jego siedzibą, pomieszczenia biurowe usytuowane na I i II piętrze w budynku bez windy. Stanowisko nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych, poruszających się na wózkach.
- praca z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych
Główne obowiązki:
- prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej,
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących zakończeń budów,
- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących samowoli budowlanych, utrzymywania obiektów i kontroli budów,
- opracowywanie projektów i planów inspekcji budów,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Stargardzie i przygotowywanie stosownych postanowień i decyzji,
- reprezentowanie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Stargardzie przed innymi jednostkami administracyjnymi,
- prowadzenie wymaganych rejestrów,
- zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Stargardzie,
Wykształcenie:
Wyższe lub średnie techniczne, budowlane
Wymagania konieczne:
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość programu Word oraz Excel,
- znajomość przepisów ustawy Prawo Budowlane i przepisów wykonawczych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o służbie cywilnej, norm technicznych,
- posiadanie obywatelstwa Polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- prawo jazdy kat. B,
Wymagania pożądane:
- uprawnienia budowlane,
- praca w administracji publicznej, służbie cywilnej,
- doświadczenie zawodowe,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy,
- kopia prawo jazdy kat. B,
- kopia uprawnień budowlanych,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
Dokumenty należy składać w terminie do: 23.08.2021r.
pod adresem:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Pierwszej Brygady 35
73-110 Stargard
Inne informacje:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 091 814 39 39
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Stargardzie ul. Pierwszej Brygady 35, tel. 091 814 39 39.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Dominika Janicka-Stępień tel. 091 814 39 39 wew. 26.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Informacja o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Stargardzie ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej .
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu rekrutacji, zostaną powiadomieni telefonicznie. Brak informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty.
Dokumenty, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, winny zawierać datę oraz czytelny, własnoręczny podpis kandydata.